Ügyfélszolgálataink

Ügyfélszolgálataink munkatársainak feladata a hatékony segítségnyújtás, tájékoztatás és a felmerült problémák megoldása.

1. Központi ügyfélszolgálat

Elérhetőségek

6724 Szeged, Vág u. 4.
Telefon: (06) 62/540-540
E-mail: ugyfelszolgalat@szetav.hu
Web: www.szetav.hu

Ügyfélfogadás és pénztár fogadás rendje

Hétfő 07:30 - 15:00
Kedd 07:30 - 15:00
Szerda 07:30 - 19:30
Csütörtök 07:30 - 15:00
Péntek 07:30 - 12:00

Amiben segíthetünk

  • A számlával, befizetésekkel kapcsolatos teljeskörű ügyintézésében
  • A folyószámla kezelésében
  • A díjhátralékkal kapcsolatos problémák megoldásában
  • A részletfizetési, halasztási kérelmek ügyintézésében
  • Panaszok megoldásában
  • A melegvízóra csere bejelentésének, szerelésének teljes ügyintézésében
  • Műszaki tanácsadással radiátor cserénél
  • Rendszerürítés, feltöltés ügyintézésében
  • Közműegyeztetésben
  • Szolgáltatás visszakötésében

Melegvíz-mérők cseréjének ügyintézéséhez, az ezzel kapcsolatos időpontegyeztetéshez, és szakmai tanácsadáshoz kérjük, hívja a: (06) 62 / 540-540 / 7-es menüpontot

Ne álljon sorba, jelentkezzen be telefonon vagy interneten!

Időpontfoglaláshoz kérjük, hívja a következő számot: (06) 62 / 540-540 / 6-es menüpont,

vagy kattintson ide:

Internetes időpontfoglalás

 

2. Diszpécserszolgálat

Elérhetőségek

6723 Szeged, Vág utca 4.
E-mail: diszpecser@szetav.hu
Telefon: (06) 62 / 540-540 / 1-es menüpont
Hívható: A hét minden napján, ünnepnapokon folyamatosan:  00:00 - 24:00

Diszpécserszolgálatunk kizárólag műszaki problémák bejelentésére és orvoslására van fenntartva:

  • Felhasználói hibabejelentéseket fogad, regisztrál
  • Hibabejelentés esetén intézkedik a hiba mielőbbi elhárításáról
  • Folyamatosan felügyeli a kazánházak, hőközpontok működését
  • Tájékoztatja a Felhasználót az esetleges szolgáltatás szüneteltetésének okáról, várható időtartamáról
Szegedi Távfűtő Kft. Minden jog fenntartva! 6724 Szeged, Vág utca 4. Tel.: +36 (62) 540-540 E-mail: info@szetav.hu