E-Kisokos

Hol található az E-ügyintézés?

Az E-ügyintézés a www.szetav.hu, főoldalon található meg a SZETÁV logó alatt.

Milyen számlaszámmal lehet regisztrálni?

Egy 1 évnél nem régebbi távhőszámlával lehet regisztrálni. A számla sorszámát kell feltüntetni: 2016/sorszám, és a számlán szereplő összeget.

Regisztráltam E-számlára. Nem kapok semmi értesítést, többször kell benéznem az oldalra, hogy tájékozódjak. Lehetne e-mail formájában értesítést kapni az elkészült számláról?

Tájékoztatjuk e-számlás ügyfeleinket, hogy rendszerünket tovább fejlesztettük és januártól minden ügyfelünk tájékoztatást kap a kiállított elektronikus számla tényéről. Az e-számla a levél „kézhezvételétől” számított 3 munkanapon belül válik elérhetővé. Amennyiben a rendszer úgy érzékeli, hogy kiegyenlítetlen számlája van, e-mailt küld 3 nappal a fizetési határidő előtt és a határidő lejárta után is.

Szeretném letölteni az E-számlámat.

Jelentkezzen be személyes ügyfél fiókjába.A számlák menüpontban az első mindig a tárgyhavi számla. A sor végén, a Számla oszlopban, ha a Letöltés szót látja lehetősége van, megnyitni vagy letölteni saját számítógépére az aktuális számlát.
 
  • A Letöltés szóra kattintva a számítógép megkérdezi, hogy megnyitni vagy letölteni szeretné a fájlt. Letöltés esetén saját számítógépének letöltés könyvtárába találja meg az adott .pdf fájlt.
  • A fájlra kattintva megnyílik a számla. (Ha gépén telepítve van az Adobe Acrobat Reader program, akkor automatikusan megnyílik a számla.) Amennyiben ez a program még hiányzik kérjük, töltse le innen: https://get.adobe.com/hu/reader/

Honnan tudom, hogy a mérőállás bejelentése sikeres volt-e? Miért kapok hibaüzenetet: "Az óraállás maximum X m3 lehet!" ?

Bejelentkezés után a mérőállás bejelentése pontban ellenőrizheti, hogy a megfelelő fogyasztási hely van-e beállítva. (Szolgáltatási hely). A vízóraállás rögzítésénél a beírt adat elküldése után néhány másodperc elteltével a képernyőn, a kék fejléc alatt, egy zöld sávban megjelenik a „Sikeres felvitel” felirat. A téves adatközlés elkerülése érdekében, rendszerünk vizsgálja az előző fogyasztások alapján a felvihető legmagasabb értéket. Amennyiben a rendszer által megengedett értéknél magasabb állást, fogyasztást küldene, úgy piros sávban jelenik meg a maximálisan elfogadható érték. Ebben az esetben a vizoraallas@szetav.hu e-mail címre elküldve, tudja bejelenteni az adott mérőállást.

 

Bármilyen összegű számlával tudok regisztrálni? (negatív, nullás, pozitív)

Nullás számla kivételével, túlfizetéses (mínuszos) vagy tartozásos (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.

Hogyan tudok e-számlát kérni, igényelni?

Regisztráljon az E-ügyintézés menüpontban és belépés után az E-számlánál a kis négyzetet jelölje be.

Az e-számla igényemet, milyen módon tudom visszavonni?

E-számla igényét törölheti személyes fiókjában az e-számla pontban illetve az ügyféladatoknál. (A kis négyzetből a pipát törölje ki!)

Milyen időközönként kell vagy lehet bejelenteni a melegvízmérő óra állását?

Az e-ügyintézés lehetőséget nyújt arra, hogy a melegvíz mérő leolvasástól függetlenül, havonta rögzíthesse a mérő állását. A rögzített adat a következő havi számlában, mint elszámolás jelenik meg, ezért célszerű a hónap utolsó hetében bejelenteni a mérőállást. Az ütemtervi leolvasásról munkatársaink a megszokott módon a lépcsőházi értesítőn tájékoztatják a lakóközösséget.

Tudok-e bankkártyával fizetni, és ha igen, hogyan?

A bankkártyával történő fizetési lehetőség elérhető oldalunkon. Ha belép személyes fiókjába, a Tartozás pontban láthatja még ki nem egyenlített számláját/számláit:
- sárga háromszög felkiáltójellel: tárgyhavi számla,
- piros háromszög felkiáltójellel: határidőn túli tartozás.

Jelölje be, hogy melyik számlát/számlákat szeretné pénzügyileg rendezni, az Összes fizetendő részhez a rendszer automatikusan beírja az összeget, majd a Pénztár gomb lenyomásával a rendszer átviszi az OTP Bank Internetes Fizetési oldalra. A kártyás fizetés befejezése után lehetősége van visszalépni személyes fiókjába, ahol a Tartozás pontban sárga homokóra jelöli az átutalás elindítását.
- zöld homokóra: a fizetendő összeg beérkezett
- zöld pipa: a befizetett összeget lekönyveltük

Mi a teendő sikertelen regisztráció esetén? Elfelejtettem a jelszavamat?

Hibás, sikertelen regisztrálás esetén 24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli az addigi próbálkozást, tehát újra lehet kezdeni a műveletet.
Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az Elfelejtette a jelszót? – ra és a regisztrációnál használt U kód (ügyfélazonosító) illetve e-mail cím megadása után küldünk önnek egy emlékeztető levelet, mely tartalmazza felhasználónevét és egy új ideiglenes jelszót, amit az első belépéskor kérjük, változtasson meg!

Egy e-mail címmel lehet több fogyasztási helyet regisztrálni?

Szegedi Távfűtő Kft. Minden jog fenntartva! 6724 Szeged, Vág utca 4. Tel.: +36 (62) 540-540 E-mail: info@szetav.hu